Den omtalade

Den omtalade Rebecca Black, känd från youtube. Men inte speciellt positivt, mer känd för de negativa kommentarerna som finns under hennes youtubeklipp. Vi säger så här, jag lyssnade på låten, sen skrev jag detta och när jag sedan gick tillbaka till youtubeklippet igen stod det 92 nya kommentarer. Kommentarerna flödar in som strömmande vatten. Låten är inte det minsta i min smak, dessutom sjunger hon väl inte så bra heller, men så dåligt som komemntarerna säger att hon sjunger gör hon då inte engligt mig. Det är fan hemskt, nu kollade jag igen, det kanske har gått 1 minut sen jag kollade sist, nu är det 194 nya kommentarer sen jag gick in på youtubeklippet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0