dagens pinsamhet

Jag, Julia och Oneen stog vid bilen ute på isen idag och väntade på vårt folk. Och bredvid oss satt det två killar i kanske 20-årsåldern och var en aning full. De började prata med oss, och efter ett väldigt ologiskt samtal så frågar de tillslut om vi kom från Junsele, jag var snabb att svara på frågan och sa nej. De fortsatte fråga vad vi kom ifrån och jag kände att jag fick lite panik och till slut var det enda jag kunde komma på Backe, så jag svarade att vi kom från Backe och då fick vi till svar, nej det gör ni då inte, för det gör vi! Hehe..  jag kan tala om att det var väldigt mycket pinsammare än vad det låter nu när jag skriver. 
Pinsamhet på hög nivå, för alla vi tre sprang och gömde oss bakom bilen och väntade nog allt där tills mor kom och räddade oss ur situationen.
Förresten så tänkte jag bara lägga in att bilder från dagen kommer senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0