c'est week-end maintenant, l'école demain

Helgen är redan borta, jag är riktigt stolt över mig själv som varit ute exak hela helgen. Nu när jag är hemma och sitter framför datorn så kom jag på vad jag egentligen borde göra, plugga franska! För vad jag vet så har vi franskaprov på fredag och är det något ämne jag verkligen behöver plugga i så är det franska, förstår faktiskt inte var mitt vg+ kommer ifrån faktiskt. Jag fattar inte ett skit, jag hatar det och jag vet inte vad jag håller på mig. Mina franskakunskaper blev till rubrik, tack googletranslate för mina franskakunskaper.
Nej, det där kunde jag redan faktiskt! Så dålig tror jag väl inte att jag är, eller egentligen jag kanske är det.



Det här är då fan inte kul! Men nu ska jag nog ta mig en snabb dusch den ska jag lägga mig i sängen ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0