YES!

jag tror jag har lyckats med det omöjliga, MITT RUM ÄR SÅ GOTT SOM STÄDAT! :D Lite kvar är det faktiskt, men det märker man inte.. haha.
O, shit det är mörkt redan också O: Det är ju inte så bra, visst hösten är väl mysig och så men det är ju ett steg närmare vintern visserligen fyller jag ju år då, och så är det ju jul sen kan man ju åka snowboard också ♥ Men det brukar ju bli så förbannat kallt! :P

Men nu ska jag städa det sista, (sen har jag städat heeela rummer heelt ensam, förutom att mamma har putsat förnsterna :P ) duscha lite grann, sen måste man väl nästan börja sova då..
Och TAGGA sjukgymnasten imorgon bitti klockan 9 då, jag tycker inte om sånt.. men ibland måste man :b
Cu :)


Poolen var typ klar, måste faktiskt erkänna att det var jag som ritade upp grunden på backen för den här poolen i somras :D Dessutom har jag pch Ronja suttit och skådat byggandet av denna pool i typ en hel helg :P

Ja, jag skulle försöka knäppa kort på röken, så att ni skulle få se hur mycket det verkligen rykte, men jag tror inte det gick nå vidare eftersom att man ser knappt röken, men lite svart fastnade på bild :P Haha, emn nu ska jag städa klart, vi ses : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0