I suck

asså, sorry.. jag ljög. Jag var inte ute & sprang igår. Jag hann inte, jag var inne och pluggade.
Men jag ska, idag. Innan idol.
Men jag tror jag håller på att äga sönder skolan, vi har gått ungefär tre veckor i skolan än så länge och jag har pluggat mer nu än vad jag gjorde under hela åttan.
Revolution kan man väl säga.

Körde brännboll idag på elevens val, jag var med. Tror nog att jag bara skulle ha sprungit & inte slagit.
För jag fick använda armen så länge det inte gjorde ont, men om jag fick ont efteråt och om det varade längre än en kvart så var det inte så bra.
Och nu gör det ont, det har till och med gjort det längre än en kvart.
I suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0