rejält bra start asså

Rejält bra start på dagen.
vakna, tänkte jag drar ut & springer men jag somnade om. Klockan 7, prick. Då flög jag upp ur sängen för att hinna duscha. 20 över sju var jag klar. Klädde på mig, och gjorde mig i ordning hur som fort som helst, eller inte jag var seg som satan. 20 i 8 gick jag ner och åt frukost, sen var jag ju tvungen att springa upp igen och byta kläder. Packa gympaväskan.

10 minuter senare gick jag till bilen skulle vara snäll och stänga bildörren åt filip men hans telefom låg i mellan, och vips så var den knäckt. Hela skärmen var knäckt, typ 1000 bitar. Men hur skulle jag liksom kunna veta att hans kära lilla telefon låg ivägen liksom?
Men jag kan ju säga att jag vet hur det känns, man har ju fått en och annan telle knäckt här i livet.

Åh, ibland får man en sån där superbra start på dagen!
Ciao

              

Ojhh, shiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Det är någon som ringer till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0