vad ska man välja?

Vänsterpartiet stödjer nerladdning & vill ta bort läxor.

Kristdemokraterna kan inte ens stå för vad dom säger. Och dom påstod att det var så himla skönt med sjukhuset i solle, det var så bra och nära. Så dom kommer definitivt kämpa för att det inte skulle läggas ner, hon påstod att man till och med fick komma in akut när som helst.
Ja, ba.. jojo, näääär som helst. Till och med när man brutit armen.
(okej, det där sa jag inte, inte så högt i alla fall. Men jag tänkte det väldigt starkt ska jag säga!)

Folkpartiet är chill, men jag håller inte riktigt med i deras miljötänkande med tanke på att dom stödjer tjärnkraft.

Socialdemokraterna tänker lite snett.

Centerpartiet svarade att det var oerhört viktigt vad man än sa.

Moderaterna skyllde allt på socialdemokraterna.

de är vad jag har lärt mig utav dagen.
Piratpartiet hade glömt bort oss, sverigedemokraterna svarade inte på inbjudan & miljöpartiet vart sjuka.
Gr8!

OCH jag är verkligen inte för euro! Inte bara för att man måste "lära om sig alla pengar" utan dels för att man liksom komma överrens om valutakursen med alla länder. Här är det ju riksbanken som bestämmer (om jag fattat det rätt) men nu måste flera länder komma överrens om det bästa alternativet. Och kraschar euron så är det ju inte bara ett lands ekonomi som kraschar utan ett antal länder. Även Sverige då.. :(

Men jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta, surt.


Ojdå, nu känns det som om jag inte riktigt vet vad jag har pratat om. Men som sagt, tycker ni de är skit så tvingar jag ju faktiskt inte er att läsa..
Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0