sjukgymnasten

Tack gud. Jag har överrörliga leder. Jag vet tyvär inte innebörden av det, men det var antagligen därför jag tycker att armen är så stel. Eftersom att jag nu & föralltid kommer att ha jag en överrörlig arm och en normal.
Så nu när jag vet hur det är att ha normala & överrörliga leder kan jag ju lugnt säga att dom som har normala leder måste vara rätt så stel :P

och bla bla, blaa.
Efter några konversationer senare
Ja, jag brukar ju få svinont i benen när jag springer, kan knappt springa 200 meter för att jag får så himla ont.
Ja, det beror nog på att du att du har överrörliga leder. Eller förresten, det är väldigt vanligt bland unga tjejer att dom har "klasfdlaksfkaj-syndrom" (kom inte ihåg vad de hette) :P Det är typ när man har mycket muskler och då när man springer sväller musklerna upp och eftersom att man har så "stora" muskler får musklerna syrebrist.
Och han ba: Ja, du har en väldigt bra muskulatur och bra med muskler så det kan ju inte vara helt omöjligt.
Och då fick jag nästan hålla mig för skratt, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0