problems

Min kära mor vill byta telefon med mig, min svarta w995 la ju av. & när man skickar in den på lagning så får jag bara tillbaka den och dom säger "den funkar så bra"
Men det dom inte fattar är att den inte funkar alls! Men i alla fall när min telefon gick sönder så fick jag låna ronjas telefon. Och mamma hade sin röda w995, men sen bytte mamma från telia till halebop då fick hon en sony ericsson vivaz, och då lämnade jag Ronjas halv hela telefon bakom mig och övertog mammas w995. Men mamma tycker inte om hennes nya, och vill byta tillbaka till sin andra som jag har. Så då får jag hennes vivaz, men ja, jag vet inte.
Jag skulle viiiiiiiiiiiiiiiiilja ha den, men jag kan ju inte byta telefon hela tiden heller.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha en vivaz :DD

2010-09-19 @ 11:21:12
URL: http://onelastlook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0