"papperslappen"..

Jag har haft friidrottstävlinga sen jag gick i fyran, tror ni det har blivit mycke pallplatser eller?
Nej, det har det verkligen inte! Två, kanske 3.

Bronset, stöta kula ifjol. Silvret, (ja, ni kanske inte ser att det är ett silver.. men det är faktiskt ett silver där också) var nog på kulstötning eller längdhopp nångång. I sexan tror jag nog att det var! Och guldet vann jag i skolmästerskapet i slalom när jag gick typ i tvåan.
Som dom har tagit bort! :( Typ det enda jag var bra på. Fast om dom skulle ha det nu så skulle jag nog inte va me, har ju inte åkt slalom på flera år :P Nu är det ju bräda för hela slanten!

Och jajust, vi går ju på en fattig skola så den där "papperslappen" fick jag när jag kom tvåa på längdhopp i femman tror jag att det var.

              

Så fattar ni JAG SUGER! Jag är riktigt pinsamt dålig ju : (
Men nu ska jag inte sitta här och klaga jag ska nog sova, för jag är trött som ett svin! & sen måste jag ju bestämma mig för vad jag ska rösta på i skolvalet imorgon. Men jag tror nog att jag har bestämt mig, står mellan två stycken just nu.. ;)
Godnatt, & önska mig lycka till imorgon!

              

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0