my day

Vi gjorde engelskanationella från 2007 idag, gick hyfsat. Men det var ju bara såååå hiiimlaaa drygt. Jag menare, drygt som bara den vare.
Sen ska jag nog snart ut & springa, sen ska jag plugga! Jippiiiiiii. Matteprov imorgon på första kapitlet som man gjorde klart typ för tre veckor sen så jag kommer typ inte ihåg de. Jag kommer fetfaila. Sen ska jag be min kära mami hjälpa mig med so, jag har några frågor kvar som jag tänkte hon kunde vara så snäll och hjälpa mig med. Ekonomi är liksom mer hennes grej än min.

Sen är dan slut, då ska man sova. Sen upp igen, sen gå på skolan, hem äta, sova.
hejdå
              
              
              

typ asgamla bilder, kanske från 2000..?


Kommentarer
Postat av: Ronjaaaa

HAHAHHAAHH eller sommras XD

2010-09-21 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0