Mimic

Söndag! Jag soooov länge, fast sen vaknade jag och checka mob sen somnade jag om igen. Det var härligt. Say inte alls more. Grrr… Jag hade faktiskt tänkt och plugga asmycke idag, jag började faktiskt med religionen, men den var så himla tråkig så jag slutatde nästan lika fort som jag började.
Fett soft. Jag fick en lysande idé! Jag drar ut springer, men det fanns bara ett knas, vars är mina skor? Jag letade som en galning, sen var jag tvungen att cykla till umek och frågade om hon visste vars dom var, men det visste hon inte. Jag hade alltså cyklat i onödan, dessutom i shorts! Det var så chilly att nästan benen trillade av.

Harjar you? Vet you people vars jag tror att dom är? på hallen, jag tror jag glömde dom där i fredags efter gympan. Stackars små skor :( nu är jag juh tvungen att plugga..
Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Jag går och sover igen.. Vad händerlen?
smsa, jag sover kanske 0727316630

Haha, jag skrev inlägget i mimic på msn så det är inte jag som gjort de så "konstigt"'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0