inte i form för prov

tjeeeeeeeeeeeeena. Jag överlevde dagen, om det ändå hade vart lite roligare att gå på skolan, då kanske jag till och med hade haft lite bättre betyg. Men nej, nej. Det ska tydligen vara skit.

Ja, jag kan ju säga att vänsterpartet vann med stor marginal i skolvalet på vår skola.
Vänsterpartet fick runt 40 röster resten av partierna borde vara glad om dom fick över 10 röster.


Och imorgon engelska nationella. Asså inte på riktigt, utan det är ett gamalt prov som vi ska gör för att typ få se hur nationella är. Men jag tykcer det är rätt så onödigt, ett prov helt i onödan är riktigt kul.
Eller egentligen är det väl inte i onödan, men jag är inte riktigt i form för prov än.
Men när är man det egentligen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0