högakustenbron

asså, jag vill åka över högakustenbron. Med bil asså. Jag har åkt över den endast en ynka liten gång, men det var ju miljontals år sen. Asså, jag var typ 10 i alla fall.
Men jag var liten då, jag vill åka över den nu. Synd att jag inte har körkort, men jag är snart 18. Snart, endast 3 månader, 3 år & 11 dagar. Då fyller jag 18, då får jag köra bil.. laglit. Fast man måste ju ha körkort också, som jag kommer sumpa totalt.
Övertotalt. Men när jag äntligen lyckas ta det där himla körkortet, så ska jag köra över högakustenbron, men det måste vara på natten.
Så fort vi far förbi högakusten bron vill ingen köra över den, jag är den enda : (


Kommentarer
Postat av: Moster

Klart du inte kommer sumpa körkortet....du ska ju övningsköra med MOSTER!!!! =)

2010-09-10 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0