tjockt besviken

Är sjukt besviken på mig själv, försämrade mitt resultat med 11 sekunder. Det var ju snyggt, förbättrade ju nästan 3 minuter från sjuan till åttan.
Hatar skitkonditionsskitet! Fast 14.30 minuter var godkänt för tjejer, och om man ser det från den sidan så kanske det inte var så himla dåligt. Det är bara jag som förväntar mig att jag ska typ springa på 5 minuter, (även fast jag vet att det är helt orimligt, men jag har väldigt, vääääldigt höga kvrav på mig själv) och sen blir jag bara besvíken när det inte blir osm jag tänkt.
Men jaja, vi jämnar ut det ikväll med en fetnice kväll!


Ibland saknar jag mitt gips alltså, det vara som den andra halvan av mig. Vi sa allt till varandra, inga hemligheter där inte. Den värmde min vänsterarm när den frös, men dessvärre var det ett helvette när det var varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0