totaaaaal lovar

Ronja påstår att jag inte bloggat på lika länge som jag duschat, det är faktiskt till viss del sant. Men jag skrev ju innan jag for till näsåker, och duschade lite snabbt innan jag gick och la mig efter att jag hade kommit hem.
Men det var faktiskt så awesome som det kunde bli, jag totaaaaaal lovar!

Men sen igår drog jag till the masterpieceman, och efter en hel dag så bestämde jag mig för att slagga där också. Så jag gjorde det. Sen sov vi till typ halv 1 idag, slappat sen drog jag hem. Nu sitter jag här och taggar för att storstäda mitt rum & duscha.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: råånja

NEJ INTE HALV ETT XD DU MESSA MEH FEM I ELLLLLLVA xD :d

2010-10-03 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0