' den mänskliga tusenfotingen

Jag tror jag har gjort bort den drygaste kvällen i hela mitt liv igår. Och vet ni hur sjuk jag var eller, jag var typ döende. Okej, kanske inte men nästan.
Fatta hur ont i fötterna man fick?! Vi stod typ från 4 till kvart i 11 sen fick man äntligen gå hem. Fast jag gick inte hem O: O: O: O:

Jag träffade Ronja, hähäähäääää sen så avverkade jag The human centipede från min "måste bara se-filmlista"
Och den var inte alls så bra som jag trodde. I och för sig så hade jag nog ganska höga förväntningar. Men den var ju faktiskt inte ett dugg läskig! Och tro mig, tyckte inte jag att den var läskig så kommer ingen annan på heeeela jorden heller tycka att den är det.
Och jag tyckte inte att den var äcklig heller för den delen, jag kan ju knappt kolla på greys anatomy utan att spy.
Usch för blod!



sen kom jag hem runt 2, och jag kan säg att det tog då inte lång tid innan jag sov.. hehe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0