J A G S A K N A R R O N J A H A G L U N D ! < 3

Rätt så kung att man inte har nå läxor idag! Nice också för den delen.

och imorgon är det fredag, då är allt chill. Snart är året slut, kuung. Okej, det är inte så kung då dör jag ju snart. Jamena, man blir ju äldre och äldre för varje år som går. Hehe. & för exakt 3 månader sen idag bröt jag armen. Det ska jag fira med glass, och kolla på tv hela kvällen lååång! Om jag inte mins fel var det vid den här tiden också, nice de.


Grönan med grönis i somras : )

Och snart är det höstlov, då kommer Ronny, a.k.a Ronja. Men först är det prao, som jag inte fixat en. Det är ju bra, kanska man ska ta och göra det. Eller..? nja, skulle inte tro det.
              
mobbade ungar, javet. Men vi ses folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0