igår..

För det första så va bussen sen så vi missade fikat! :@ Snacka om att jag och matilda var sur, typ därför man for dit ju..
Men i alla fall efter lite kort information, som även var den drygaste informationen jag nånsin vart på så gav sig alla ut på egen hand.
Började med estet, som lät jäklit nice faktiskt! Riktigt schysst linje det.. Efter det så skulle jag gå och kolla på samhälle, jag hade precis slagit mig ner så kände jag att jag skulle dra! Liksom för tråkigt för mig, jag vill ju ha lite fart!
Så då gick jag och kolla på hotell & turism man fick ju godis där ju! hehe.. Men det verkade också rätt så schysst. Sen gick jag på estet igen, fast det var estet i kramfors. Där kunde man välja mellan att gå och kolla på estetik & media eller musikal tror jag de var.
Hehe, gissa vad jag gick på? ESTETIIIIIIIIIIIIK OCH MEDIAAA!
Fast det verkade däremot skit. Eller det var aldeles för mycket inriktat på bild och typ knäppa kort och så för mig, jag är liksom inte så intresserad av det.
Men det var över lag rätt så nice det också.

Men det som är så himla drygt är att varje sån där gymnasiesak man går på (hehe, har ju i och för sig bara vart på två men..) så säger dom att vi ska söka till "ett nytt gymnasium" och att det inte kommer vara likt det gamla, & det kommer vara nya program och nytt betygsystem.
Men sen när man ska fråga nått, så säger dom bara "-nej, det vet vi inte än", "-det har vi inte fått reda på än"

Ja, nu vet jag inte om ni fattatde så mycket av det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0