hemma istället för borta

Egentligen skulle jag vara på väg till sollefteå och sjunga nu, men det är jag inte. För jag har ingen röst! *snyft* Visserligen är den snäppet bättre än igår, för då kunde jag fan inte prata.. men åhhhhh jag vill inte vara sjuk! inte nu när det är lov :'(
Och gissa vad?
Förra höstlovet, gissa vem som var sjuk då?! Jo, klart det var jag. Jag ska sluta ha höstlov, jag är ju ändå bara sjuk hela tiden. Så himla ovärt.
Men åhååhåhåhååhhååhåhåååååå, jag ville ju fara ikväll



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA, AHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHHAHAHHHA
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHA

Från förra höstlovet, jag såg däremot väldigt glad ut för att vara sjuk hehe.
men fan va mobbad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0