hata!

Jag hatar skolan, det är bara skit.
Och jag förstår inte, om jag var åttorna om det var nån äldre som var i klassen så skulle jag ju typ, ja jag vet inte men jag skulle ju då fan inte prata med den. Asså inte för att det är nå fel med att dom pratar med mig, snarare tvärt om. Men när vi gick i sjuan, man höll ju typ på skita på sig när nån i nian kom, nu är sjuorna bara kaxig. Vad har hänt?!
Hehe, det kanske bara var vi som var fega :P

              

Matteprovet idag, vill jag faktiskt helst inte tala om! Det gick skit.. Och jämt & ständigt så lyckas jag få kung på mvgnivån och värsta mongoresultatet på g & vgnivån. Jag förstår inte hur det kan gå ihop, jag kanske är smartare än för mitt eget bästa? Hehe.. nejdå, det är det absolut ingen risk för!
Dessutom gjorde jag klart hemkunskapsskitet igår, fast bara g-nivån har bara vg & mvg-nivån kvar nu! Shiiiittttt, jag har märkt att jag faktiskt börjat plugga riktigt mycke O:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0