fetdiss

Jag skickade väldigt vackra wikipediatexter till mina kära vänner at msn, var av 11 av 33 svarade. Det är vad man kan kalla fetdiss.
surt.

Nej nu ska jag plugga lite biologi, fast egentligen vet jag att jag inte kommer göra det. Men det låter ju bra i alla fall.'sees.



Jag kan bjuda på en mycket vacker bild från i somras när jag och Ronja skulle gå på sven-bertil taube konsert, vi tyckte att vi var så cool att vi hade fått han på bild (alltså bilden som är där uppe) men sen när vi kom hem så visade vi den för Ronjis mama, och då visade det sig att det inte var Sven-Bertil vi hade lyckats tagit bild på. Utan nån annan gubbe, vi som verkligen hade kämpat för att få en bild på Sven-Bertil, och så råkar Ronja rikta kameran åt fel håll när hon sträcker upp armen för att knäppa kort.
Smidigt värre hörredu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0