fetaste

ååååh, varför har jag börjat vaknat så himla tidigt för? Hela tiden, nu för tiden vaknar jag runt 10 ?! Till och med min brorsa sover längre, fast i och för sig så gick han upp och la sig klockan 7 imorse och jag gav upp klockan 1 :P men ändå..

idag MÅÅÅÅÅÅSTE jag plugga, jag måste verkligen det. Ahleman har typ gått lös ju, fetaste läxförhöret förra religionslektionen eller ja, typ på 7-8 sider iaf. Och nu en vecka efter så ska vi ha prov på hela kapitlet, även fast vi har haft läxa på typ alla sider och gör en massa frågor hela tiden.
Sen är det biologiprov på tordag, + en biologiläxa som ska lämnas in. Sen så kanske man ska ta hem hemkunskapsarbetet och göra det, om jag nu visste när det ska lämnas in?!

              

Och förresten, så håller jag på att fixa fetastepraoplatsen! GAHHHAAAAAAAAAAAAA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0