engelskan !

Uppsatstime nu eller vad? Sämsta mognoresultatet ever på mattenationella, dessutom tappade jag min telefon längst uppifrån enda uppifrån och ner för alla trappor, jag trode jag skulle börja grina. Men den höll! (Y)
Skolan blev invaderade av en massa slovaker, men vad gör det.

Dagen är snart slut, och sen ska jag på Gb tror jag. Och kolla lite, men har inte bestämt mig än.. vi får se :P Jamena, jag är ju rätt så säker på att jag inte kommer att gå där dessutom finns inte det jag vill gå där.
Men det är ju rätt så bra tidsfördriv iaf.

Estetik & Media for the win fan!

Estetik och media

Du lär dig hur man kan använda digitala medier för att skapa.

Det gäller att uppleva, använda och skapa digitala produkter. Du ska förstå hur bild och ljud fungerar som uttrycksmedel i digital miljö. Du får dessutom möjlighet att inrikta dig på något enskilt digitalt medium.

Du får grundläggande kunskaper om medieproduktion och ska förstå hela arbetsprocessen från idé till färdig produkt. Här ingår att se sambanden mellan form, innehåll, funktion och ekonomi.

Du kan inom programfördjupningar välja kurser inom till exempel digitalt skapande, film- och TV-produktion, fotografisk bild, grafisk kommunikation, medieproduktion, med mera.



bara se så hårt jag arbetar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0