vafan :@

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! :@
Jag vill inte vara med på nå jävla skitlucia längre! Vet ni hur fult kortet var eller? Till och med ett kort från när jag var 10 hade ju vart bättre än det här!
Jag kan seriöst börja grina..
Och när mamma kom hem, "ja, doktorn har ringt, du ska röntga armen och träffa doktorn på fredag klockan 10" PÅ FREDAG!? Allt på grund av den där satans jävla spiken. Jag skulle aldrig ha brutit armen, eller i alla fall inte ha behövt opererat skiten!
Sollefteås doktorer är ju så himla duktiga också..
Och av alla dagar, kunde dom inte ta nån bättre dag än på fredag? Jag skulle ju inte ens vara hemma på fredag, men jag skiter väl i mina planer.
Jag säger det en gång till, jag vill seriöst inte vara med länger. Jag vill inte att det ska finnas bilder som verkligen är fulare än fulast på mig på byn.
Alla som går förbi kommer ju bara skratta när dom ser mitt kort. Fyfan, jag kan inte gå ut nå mer.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0