utmanad

 Är du beroende av din telefon?
Så fort du ser det här är du utmanad!

Var ligger din telefon när du sover? Med mig i sängen såklart!
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? Tror tyvär att det aldrig hänt..
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? förjävligt
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? inte så ofta faktiskt, men man behöver ju inte säga allt man tänker! haha..
Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen? 7534
Hur länge har du haft mobilen? 2-3 månader, I think
Hur många inkommande samtalsminuter?  3 timmar, 31 minuter & 40 sekunder
Hur många telefoner har du haft det här året? 2 faktiskt
Är folk irreterade över att du har mobilen med dej överallt? Inte vad jag vet,
Vad står de i de 1a sms:et i din inkorg? har ni mycket snö eller?
Vad stor de i de senaste skickade sms:et? skämtaru eller, rena rama island
Vem är överst listan över missade samtal? mami jobb
Vem är 6a på listan över mottagna samtal? dolt nummer?
Listan över uppringda nummer? bror min
Vad har du som bakrunds bild? en bild från absolut icebar i stockholm
Hur mkt batteri har du nu? självklart är batteriet fulladdat!
Den första på bokstaven "G" i din kontakt lista? Gustav
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? skit?
Ringsingnal på din mobil? jag har alltid, alltid på ljudlöst så har varken hört eller brytt mig om min ringsignal 
Den första bilden du ser när du går in på kameraalbum? en bild som Cindy tog från dansen igår, skulle jag tro faktiskt
Klockan när du gör detta? 14.38



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0