inte nöjd

Tillbaka till skolan idag, det var ju.. kul..
- 20, fattar ni hur kallt det är att GÅ till skolan i - 20 grader! Men jag ska inte klaga, det finns ju värre. Som imorgon, vad är det för skola man går på? Afrikansk dans?! Man fick till och med gå klädd hur man vill imorgon, ja för det får vi ju aldrig annars..?
Ojoj, tur att jag bara har ett år kvar, haha. Sen ska jag aldrig mer gå i skolan nå mer.

Rätt så nöjd med franskaprovet, men med bara något ynka poäng från mvg så tar jag tillbaka att jag var nöjd. Jag borde även ta tag i resten av mitt plugg, men för tillfället orkar jag inte. Men jag orkar aldrig, dessutom är det bara en massa arbeten som ska in.



haha, jag skulle leta efter en passande bild, så jag började kolla runt i mapparna på datorn
och vad är detta?!
jag tror jag dör av skratt
jag ser ju inte klok ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0