tummen upp!

Jag är hemma också är jag inte det : PpPPpPPPPpPPppPPppPppPPppPPPppPpppPPPpppPPPPPpPpPPpPPPPpPPp
Jag har bra humor, men jag är faktiskt inte hemma.
Jag ska ut och åka pulka nu, tummen upp för det. Först ner för backen vinner, bäst av 100. Jag lär förlora, men vem bryr sig om det liksom
Bara så ni vet hatar jag reklamen på spotify, när jag fyller år önskar jag mig spotify premium! tYP REKLAM EFTER VARje låt vem gillar sånt?
Fast hade det inte vara för spotifyeklamen hade jag inte haft min ultra superplan, men det ser lite mörkt ut just nu.
Eller det ser inte lite mörkt ut, jag tror den brunnit upp. Men jag ska försöka på nytt nästa månad, den var grym asså. Jag lovar, men nu tjatar dom på mig. Håll tummarna, för jag lär inte vinna direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0