jag ljuger så bra

J = jag

- "Har du blogg?"
J "Nepp"

*en på radion visade det digitala musikbiblioteket*
- "Säg en låt du brukar lyssna på ofta"
J "hm, nått med metallica"

Jag lyssnar knappt på metallica

- "har du vart i en tvstudio förrut?"
J "ja, min kompis mamma jobbar där fast i stockholm"

nej, det gör hon inte alls det.
Vissa saker flyger bara ut ut min mun, utan att jag hinner tänka haha

- "vill du ha kaffe"
J "nej tack"
- "en kaka kan du väl ta?"
J "nej tack, jag äter inte när jag borstat tänderna"
  *pinsam tystnad*
J "gammal vana bara.."

Varför kunde jag bara inte säga att jag inte ville ha en kaka?

Haha, här har ni en bild som verkligen passar! Jag skulle försöka tävla med filip vem som kunde se stördast ut tyvär så vann han, men aja jag bjuder på mitt försök i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0