stora fake-smilet

haha, for inte hem efter vi hade handlat lite utan kom hem för typ 2 timmar sen :P
Men medans mamma och the rest stannade kvar på alnön så följde jag Linda på hennes jobb. Eller om man kan kalla det jobb vet jag inte, men hon skulle i alla fall dit och göra nånting för jobbet.
Så jag följde henne till Eon arenan och kollade lite på timrå. Jag kände mig en aning felplacerad bara, i Timå kommuns loge var alla inbitna timråfans, och där kommer jag i mina mysbyxor & uggs medans dom andra var välklädd och gick runt i högklackat. Men jag satte på det stora fake-smilet! :D
Efter ett tag vänder sig en gubbe mot mig: "-jasså, du håller också på timrå då", "-ehh, nej asså jag håller på modo" svarade jag.
Han ba "-ja, då kan jag ju säga att du hamnat lite fel haha".
Jo, det kan jag ju säga att jag hade också men jag gick och kolla på när dom värmde upp på isen och så. Men i det stora hela så var det inte så pjåkit i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0