simon's birthday

Träffade Lisa på birsta idag innan vi kom hit, det gjorde jag faktiskt fråga henne själv. Men när vi kom hit så skulle vi göra pizza, jag var faktiskt lite skeptisk till Simons val av pizza men den var faktiskt god! Men vi skulle ju göra tårta också, mycket fail där. Glömde några ingredienser, och eftersom att han skulle ha en modotårta så var vi ju tvungen att använda karamellfärg också vilket gjorde att allt bara vart ännu mer skit. Men till slut fick vi till den, haha. Men i alla fall så är jag nervös, så nervös att mitt hår håller på att falla av. Och det är sant den här gången, jag håller på att skita på mig av nervositet. Eller av trötthet, haha. Men ska nog sova nu, så ååååh jag är nervöd men det ska bli kul imorgon! Och jag hatar blogg.se, det är bara skit som krånglar hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0