saturday

Nej, nu känner jag att jag gjort mitt för dagen, och jag ska ju trots allt upp i tid imorgon så jag hinner packa och så. Haha, så det inte blir som när jag for till stockholm i somras jag for ju dagen efter midsommardagen, (haha) och på midsommardan här i junsele brukar det ju alltid vara massa fart på djurparken och så. Men jag hade faktiskt planerat att inte gå dit, (vilket jag inte gjorde heller) och komma hem tidigt! Eftersom att jag hade inte packat eller nått men sen kom jag på att jag kan ju inte bara sitta hemma hela kvällen heller.
Så jag gick ut ett tag kom hem runt typ tolv & satte mig och kolla på tv tills jag höll på att somna sen kom jag på att jag åker imorgon & måste packa?!
Så det var ju inte så bra, hehe..



heheee, skiiiiit bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0