himlabadet !

Jag & Fru haglund sitter I sUNDSVALL NUEE!
Först imorse var jag ju till doktorn, jag ska operera så fort som möjligt :( skulle egentligen operera i Januari men nu måste jag göra det så fort som möjligt.. 
Aja, vet ni hur cool jag var idag eller ?! :D Man kan ju lätt säga att jag, Adam & Ronja är kungarna av magic hole. Sen fanns det Black hole också den skulle man trycka på en massa saker och samla poäng i jag klarade bara 4 som max.. Men turbo som verkligen var turbo! Den gick rätt ner, den var rak som en spik. Man kunde inte andas för att man fick allt för mycket vatten över sig men som tur var den över fort. 45 meter var över på lite drygt 4 sekunder.
Men jag måste säga att jag fortfarande håller mig till paradisbadet! :D

Men nu ska jag vara lite social och kolla på idol som tydligen är slut, men vi har ju choklad :D Som jag inte orkar äta för jag åt asgod pizza som jag åt aldeles för mycket ut av.. ajdå. Men piiiiiic män.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0