%¤#¤"&&@!

jag hade vart duktig och tagit hem geografin eftersom att jag inte var på skolan förra veckan så kunde jag inte göra något då, och jag hann knappt göra något i måndags & som sagt är jag ju inte på skolan imorgon. Men tror ni inte jag har glömt karth*******et då eller?!
Vi håller på med ett arbete om USA och det är typ som "tre delar", en karta där man satt ut delstater, största städer, största floder & berg osv.. man ska rita en egen karta över USA eller egentligen fattade jag inte vad man skulle göra där men i alla fall så skulle man svara på sjukt jobbiga frågor också.
När jag väl ska sätta mig ner och göra lite skolarbete så kan jag inte, då fåre fan va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0