åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Jag hatar skolan, jag hatar allt. Speciellt när det inte går bra, då hatar jag allt mer än allt i hela världen. Så länge det går bra, så kanske jag inte hatar det.
& bara så ni vet vill inte jag gå på nått himla gymnasium. Jag vill inte ens gå i skolan, det är så oerhört ointressant. Så att gå i skolan när jag inte behöver det, nja det känns rätt så onödigt faktiskt. Och Jag vet inte ens vad jag vill gå?
Asså seriöst, tänk om jag hade vart så himla sjukt duktig på att sjunga då hade jag skitit i nått jävla gymnasium. Då hade jag tjänat pengar utan utbildning, så ibland kan jag ju säga att det är liiiiite tur att jag har min superplan. Men tyvär ingen back-up plan.. fan också.

Men eftersom att Julia ville vara med på ett litet hörn i bloggen får hon nöja sig med en bild! :D



Kommentarer
Postat av: Juuuuulia

meeeen yeeey ! :D:D:D:D:D:D:D:D

2010-11-08 @ 17:38:10
URL: http://withoutit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0