Migrän

Historiens värsta dag.
Migrän hela dagen är ju inte så värst kul, men jag tro det håller på att bli bättre nu.. Efter att jag druckit en hundradels treo.
Finns det nå äckligare än det? Jag höll på spy när jag drack det i alla fall.



Första gången jag är sjuk på hela åttan O:
Men jag tror jag missade bästa dan i skolan :'( Det ryktas om att toletterna vid biblioteket var fylld av bajs, fulla goven dessutom.
MUMMS!
Mattepatte sa det i alla fall.

Asså seriöst får jag inte ig på biologiprivet så är jag för jävla kung alltså!


                                              Fast mina betyg är ju redan ganska kung så (;

Btw, har fått hem avatar idag. Eller Filip ha de, men filmen sög.
Får se om jag går på skolan hoppas det i alla fall, eller inte att jag ska gå på skolan. Eller lite.. kanske. För det är så tråkigt att vara hemma själv, hatar att ha migrän.

Drar till rossön imorgon kväll om jag inte ha migrän, dop på lördag & näsåker på söndag.

Kommentarer
Postat av: a-aamanda !

TREO ÄR GOTT :D

2010-05-20 @ 20:51:33
URL: http://onelastlook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0