uppdatering

blaaaa blaa bla bla bla, blablabla blaa bla. BLA!
Kyrkan imorgon (Y)
Ska kolla på när ma friendos konfar sig, eller vad man nu säger. But jag måste gå själv >.< För typ alla andra ma friendos konfirmerar sig. Så är det inte nån som kan hänga på..? :)

























Tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll fast jag kommer nog inte gå och lägga mig före ett i alla fall. Men jag måste gå och duscha i alla fall, annars tror jag inte att sängen tillåter att jag sover i den inatt, hehe.
Asså fiifaan vad varmt det har varit idag asså.
Har typ dött av värmeslag, man kan typ gå naken och även dö av värmeslag.
Jo, just har kirrat studsmattan idag. Jag förstörde ju den i höstas, eller rättare sagt så knäckte jag den :( Men nu är den lagad och ihop satt men jag har inte hoppat så mycket för det vart så j****a vamt och myggit så det var omöjligt att hoppa utan att dö.


sessses ses
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0