tråååk

Fullständigt namn: Tilda Mari Jakobsson
Ålder: 14
Vart bor du: Junsele
Bor tillsammans med: mami, papi och bror
Husdjur: dogs and katter
Färg på ditt hus: rött
När är du född: 18/12-95
Klass: 8
Vilket år tar du studenten: hm. låt mig tänka.. förmodligen 2014..?

Något jobb: nee
När gick du upp i morse: typ halv elva 
När ska du sova: sova är överskattat
Duschat idag: imorse
Kramat någon idag: Nix

Pussat någon idag: inte det heller
Vad har du ätit idag: en macka och lte godis :b
Dagens klädsel: mysbyxer & en tröja
Dagens smink: inget alls
Dagens sötnos: datorn :)

Dagens roligaste: datorn förihelvette
Har du många vänner: har inga alls..
Vem saknar du: Ronjahaglund <3
Vem pratade du med i telefon senast: mami, skulle jag tro
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: mattepatte, ja, bara nästan ;)


FAVORIT:

Film:
ingen aning
Låt: antagligen någan av kiss
Mat: Mat är äckligt
Dryck:  Cola
Färg: grå

Tv-serie: Andra Avenyn, 90210, the secret life of american teenager
Stad: Övik, eller stockholm or Göteborg
Land: usa
Ämne i skolan: Musik
Tv program: allt som inte innehåller nå jävla skit.


SENASTE:

du tänkte på: Hur mycket jag hatar Kissie
Gången du spydde: 5465465465 miljoner år sedan

Pizzan du åt:
ingen aning, antagligen en kycklingpizza
Gången du var i Göteborg: klassresan, 08
Gången du var i Stockholm: vecka 9
Gången du duschade: som jag sa, imorse
Gången du sov: jag sover aldrig


ANTIGEN ELLER:

Svart eller vitt: Svart
Hund eller katt: Hund
Ut och festa eller hemma och mysa: FIESTA!

Tvspel eller datorspel: datorspel
Lunarstorm eller helgon eller Playahead: haha, lunar.. vilka minnen :b
Ragga eller bli uppraggad: uppraggad :)
Big Brother eller Paradise Hotel: paradise hotel
Har du svart hår eller blondt: det är ju varken blont eller svart..?

Har du blåa ögon eller bruna: blå
Choklad eller lakrits: choklad! :D
Göteborg eller Stockholm: Stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt: höger
Coca cola eller fanta: Coca cola 
Pizza eller kebab: Pizza
Randigt eller prickigt: randigt

ANTAL:

Personer du hatar:
rätt så många faktiskt
Personer du sovit bredvid: vet inte om det går att räkna :b
Glassar du ätit på en dag: har inte räknat
Nämn en festival du ska på i år:  storsjöyran
Personer du saknar just nu: ett antal

VEM:

Träffade du senast: sängen
Sjöng du senast för: ingen som brukar lyssna på när jag sjunger
Hade du senast en msn-konversation med (hela namnet): Joel Sundvall :b
Spelade du tvspel med senast: Antagligen Filip
Vill du ta med på en romantisk resa nu: Min dator! :)
Vill du kasta en sten i huvudet på: allihopa
Är söt: alla är lika fula


VAD:
Gör dig glad: Pengar & en hel dag framför datorn
gör dig ledsen: att jag suuugeer
Vill du helst göra nu: sitta och feta mig framför datorn
Önskar du att du slapp göra: gå i skolan
Vill du ha nu: en massa pengar

Önskar du dig i födelsedagspresent: en bil
Längtar du till: tills jag drar till stockholm
Tycker du om dina betyg: inte alls
Ångrar du i ditt liv: i princip allt
Är det bästa som hänt dig: 64564654654dsfa6s46s4f6A4s 46as54vas 46sdv65SA6 ! :@

Hur mycket är klockan: 14.57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0