suuunk

Min mobil slutade fungera skulle skicka in den på lagning men då fungerade den helt plötsligt, så nu har jag den i mina händer igen, fast jag blir så sjukt irriterad jag tror tamefan att jag har virus på telefonen eller i minneskortet. För så fort jag kopplar in telefonen i datorn får datorn virus och när jag tar ut den har den inte virus längre.

Fast jag tror det är på minneskortet för när jag sätter in mitt minneskort i en annan telefon så får den också virus och när jag byter tillbaka minneskort så känner den inte av minneskortet och det gör inte min heller, jag tror tamefan jag ska förbjuda telefoner i hela världen, ingen förstår sig på dom ändå finns bara en massa onödiga saker på dom.
Jag hatar telefoner :@

Jag tror jag ska skaffa en nokia 3310, den svek en aldrig. Inga onödiga funktioner hade den heller, helt jävla underbar! :)


Kommentarer
Postat av: mia filmjölk

bara satt duvet, en mobiltelefon kan inte ha virus , inte minneskortet heller :S , det är nog nått di inbillat dej .

2010-05-24 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0