Omg

Nu har jag faktiskt pluggat asmycke, men venne om jag kan nått för det. Förmodligen inte, men det skiter jag i för jag har pluggat i alla fall, det är ju tanken som räknas :ppPPpPpp
Men ett G ska jag nog klara i alla fall, hoppas jag.
Jag råkade hoppa in i väggen idag, och gjorde illa knäet :( Jag skulle hoppa ner för trappen men i stället for jag in i väggen, och mitt knä gick av. Så jag har bara ett knä kvar, inte bra faktiskt.
Haha, nu ska jag vara duktig och cykla till skolan imorgon mamma jobbar inte så kan inte åka med henne så då blir det till å cykla, eller gå fast jag vill inte gå.

haha, ja kommer ihåg när jag och ronja gjorde snöänglar i snön sen kom en bil och körde över dom, haha det var kul. Fast egentligen inte, bara om ni va med. Fast ni fattar inte, tro jag. Nu orkar jag inte förklara, äh, skit i va jag skrev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0