aaaaaaaaj

Hej bloggenno.
My legs are gone, but not reallt just a bit. Ont det gör ont, jag har hätte ont i mina ben.
Lillebror fyller år imorgon, inte jag :( Men idag är det bara 36 dagar kvar till sommarlovet, men det är 1036 saker kvar att göra på skolan innan dess. Så förstår inte hur dom tänker. Så jag får väl ta hem nu i helgen, och plugga. För jag älskar och plugga, det är ju precis det man vill göra så fort man är ledig.
Men vemfan vill plugga direrkt när man kommer hem och så har man vart i skolan hela dan?
åhhhhhhhhhhh, I hate school. Jag gick typ med i tusen sånna grupper på fb igår. Men jag hoppas att skolan läggs ner, eller att jorden går under, så man slipper skolan. Men vem vet vad som händer 2012..?


Haha, kolla vad jag hittade


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, va fin jag är :p

2010-05-11 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0