1 MÅNAD!

              
Ja, jag är väl inte speciellt mycke till fotograf, men ett bevis på att jag faktiskt var i kyrkan imorse.

SERIÖST JAG MÅSTE PLUGGA, SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.
Biologi suger,
Har en hel jävla hög med böcker som måste in i hjärnan, jag hatar skolan.
Fast idag är det BARA EN MÅNAD KVAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN! Ni anar inte hur glad jag är, kan typ spy för att jag är så jävla glad över att skolan snart är slut.
Eller inte, om jag spyr nu är det nog för att jag är så himla mätt :PppPPppPPppP

Så vettefan om man måste gå och plugga nu, jag har knappt öppnat biologiboken tror jag ska ladda ner så man kan lyssna på den lite mer chill då.
så sessssssssss nu ska jag drukna i allt plugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0