YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

for på skolan, chillade sen drog jag :PPpPPp Känns nästan meningslöst att gå på skolan nu, vi gör ändå ingenting man går dit och bara sitter och väntar på att dan ska ta slut. Så på rasten drog vi och köpte glass. Portello glass, den var inte så god. Den var aldeles för söt, och den smakade konstigt.




Jag tycker den sista bilden var rätt så bra faktiskt! :)

Men i alla fall GISSA VEM SOM KLARADE MATTEPROVET DÅ??????????????????????? JAG KLARADE MATTEPROVET!!!!!!!!!!!!!! Först fick jag ig men sen räattade han om det och då fick jag precis g, vg på franskaprovet föjävla kung man är asså!

Men nu kommer snart lillebror hem med en till glass till mig (Y) Kommer bli feeet.
Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0