Äta

Varför kan det inte vara superfint väder och inte ett moln! :( Jag som hade planerat att ligga schhhteka hela dan, men nu kommer jag ligga ute och frysa istället.. :((
skit också.
venne om jag har så mycket mer att skriva idag förutom att jag ska gå ner och äta nu, ska äta svinmycke dessutom. Jag bara äääälskar att äta :b
Vi ses

Jag kan bjuda på lite pics förresten



hemma hos Ronja



På väg hem i från Ronja, jag är så cool jag flög ensam! B)



Ännu en bild ovanför molnen



Ronja gömmer sig bakom ett paraply innan vi ska ut och shoppa i regnet



Ronjas fula tröja x)

Jag har faktiskt tagit alla bilder själv i Ronjis lägenhet. & det är snart sommar lov, inte nästa vecka men nästa vecka, den 16 slutar vi. Väldigt mycket senare än alla andra, men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlängae ;)
Men det jag skulle komma till att snart är det ju sommarlov och.. DÅ ÅKER JAG TILL RONJA! :D:D:D:D:D:D:D:D
Sen kommer hon hit typ en hel sommar.. :) ♥
Men nu måste jag gå och äta lite, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0