jaaaaaaaaaa

Haha, omg jag måste vara dum i huvve. Jag ställde klockan på 8 imorse, & jag trodde jag skulle vakna och kliva upp..?
Istället vaknar man runt tolv av att Filip kom och fråga om han fick låna cykeln.. jag vaknade inte ens av alarmet O; Fast det var nog lika bra att jag inte gjorde det fördå hade jag nog bara bleve förbannad och slängt iväg telofonen :P

             

haha, skulle försöker redigera lite bilder igår X)

Och det är sjukt varm både inne och ute, håller typ på dö vart jag en är. Jag känner mig rätt så äcklig, asså kan ni fatta hur varmt de är eller?
Jag är hungrig också, fast det är jag jämt B) & sen har jag svinmycke saker jag måste göra, åhhhh. Och det är verkligen svinmycke :(((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0