uppdatering

Åla ma friendos

Har vart på bageriet och ätit lunch, (..frukost för min del) men gott vare i alla fall :)


              

Sen så gick filip och hämtade min älskade cykel som han hade parkerat hos Jonas, och det var ju hur varmt som helst och klarblå himmel, så då var man ju tvungen att fara och bada + så hade jag lovat han att följa. Så då skulle jag skjutsa han på min cykel till bölestjärn, det gick ju bra >.<

HAHAHA, han fick gå, det gick ju åt skogen med det hela! Du slutade även med att vi inte bada nått, så vi for hem istället :P Skulle hem och fortsätta scteka men solen har ju gått i moln, och det blåser så det är inte lika härligt längre :(( Så nu sitter jag här istället och funderar på om jag ska gå ut i alla fall, kanske blir en aning brun ;)

              
              

Nejnu ni, ska jag gå och städa och packa lite, sen när mamma slutar så ska vi gå och handla så vi ses hörni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0