typ sommarlov

Det gick väl hyffsat bra idag, hehe det hände ju en och annan olycka. Carro hoppade i vattnet för att hon trodde att hon skulle få pengar av lisa men nej, nej.



Eric & Anton ramlade i ofrivilligt, det var kul. hehe. & Eric och Markus skulle välta kanoten med villje :P Sen tror jag inte det var någon mer som fick sig ett litet bad.

Jag och Lina var först till första stoppet och trea i "mål", kungkung.
Men nu är det typ sommarlov, skolavslutning imorgon nice. Men jag tror jag har fått sommarjobb iaf, dom har inte ringt och sagt att jag fått jobbet så jag antog att jag inte hade fått det. Men mamma pratade med dom idag, och dom sa att jag skulle jobba o_O

Så då får jag väl ringa sen då när jag pratat klar med ronji :)
Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0