Read it or leave it

Asså hur mycket är det lagligt och packa egentligen ? O;
Jag borde seriöst hamna på nån slags anstalt för dom som packar mycket X) , Men det är ju sant ju!
idag, Jag kan int fatta de. Grisen blir helad igen (Y)



Så den som inte smsar idag (när jag sitter på bussen då..) den ska ***************** *** '******, :@ Nej ja bara skämta men det vore ju en aning trevligt om ni kunde underhålla mig på bussen, det är faktiskt inte så roligt att åka buss har jag hört. Så, 0738120930.

Jag är failad, skulle kliva upp klockan 8 men 5 över 10 var jag uppe. Ännu ett bevis på att jag är rejält failad.

Men jag kommer ju vara ganska upptagen i veckan så uppdateringen kommer absolut inte vara på topp, men det får ni ta.. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0