HÄRLIGT, HÄRLIGT

Vart ute och schteeekt ett tag, det är rätt så varmt nu. Det är ju bra, men näe min nagel har gått av!  :@ Så nu måste jag fila ner alla, annars ser det ju helt sjukt ut. Dom var ju så perfekt mina små söta naglar, men nej nu måste dom bli kort igen :'(
Så nu blev jag sur, som f*n.

              
             

:((

Ajust, midsommar på fredag hade jag glömt bort.. känns som om det skulle vara typ flera veckor dit fick ju nyss sommarlov ju, venne hur jag ska göra på fredag hehe, skulle vara skönt och bara vara hemma men det är ju inte lika kul, så nån som vill hitta på nå? :)


                                                                            Sees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0