Allsång på skansen ikväll!

Vet ni hur varmt det är här eller? på bussen hem från Tullinge dog jag, men tog en dusch så nu lever jag igen. Och hur jag än gör så bränner jag alltid ansiktet :/ Aj, aj.

Haha, ja jag och ronja hade ju värsta planen för skansen idag, skulle dra dit vi 9 lägga en massa saker på bänkarn, dra över till grönan och sen dit igen vi typ 7 och va me på allsång. Men Ronjamami ringde dit igår och frågade om man fick gå in igen när man hade gått ut om man bara visade kvitto, men det fick man inte för då var det så många som skulle göra som vi hade tänkt göra :P

Så vi ska bara göra oss i ordning och äta och så sen drar vi till skansen och tar en stå plats längst fram istället för att sitta längst fram på en bänk. Så allihopa kanal 1 klockan 8 ikväll, jag och Ronja är på tve.

              

Där bor rkeh!



Nej nu har jag väldigt bråttom, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0